مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-06اقتصادي

اختصاص 400میلیارد تومان برای اشتغال زایی مددجویان در قم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: اعتبارات این نهاد برای اشتغال زایی از 170 میلیارد تومان درسالجاری به 400 میلیارد تومان درسال 1401 خواهد رسید.

- ، محسن مسعودیان راد با بیان اینکه اعتبارات این نهاد برای اشتغال زایی از 170 میلیارد تومان در سالجاری به 400 میلیارد تومان در سال 1401 خواهد رسید افزود: این درحالیست در سال 99، بیش از 70 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته بود.

وی اظهار داشت: کمیته امداد شجره طیبه ای است که آثار برکات و ثمرات موجب دلگرمی و بارقه های امید در دل محرومان و مستضعفان جهان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم اضافه کرد: خودباوری محرومان و توانمندسازی آنان مهم ترین هدف امام راحل در فقرزدایی جامعه است که ما وظیفه داریم این تفکر و اندیشه بلند را عملی کنیم.

مسعودیان با اشاره به این که کمیته امداد در آغاز گام دوم انقلاب با شرایط خاص و پیچیده ای از فقر روبرو شده است، گفت: باید نقشه دقیق و نسخه شفابخشی برای فقر فزاینده و پیچیده امروز جامعه داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز برای رفع فقر در جامعه علاوه بر اقدامات حمایتی، باید بیش از گذشته به اقدامات توانمندسازی و اشتغال زایی توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400میلیارد تومان برای اشتغال زایی مددجویان در قم

اختصاص 400میلیارد تومان برای اشتغال زایی مددجویان در قم