مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-06سياسي

مراسم افتتاح گلستان عدالت با حضور رییس امور فرهنگی قوه قضاییه


به میمنت فرخنده میلاد امام حسین (ع) و همزمان با روز درختکاری؛ گلستان عدالت در ارتفاعات پارک کوهسار تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی رییس امور فرهنگی قوه قضاییه و احسان شریفی شهردار منطقه 5 تهران افتتاح شد.

- به میمنت فرخنده میلاد امام حسین (ع) و همزمان با روز درختکاری؛ گلستان عدالت در ارتفاعات پارک کوهسار تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی رییس امور فرهنگی قوه قضاییه و احسان شریفی شهردار منطقه 5 تهران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح گلستان عدالت که با همکاری مشترک امور فرهنگی قوه قضاییه و شهرداری تهران به بهره برداری رسید، پوشش 10 هکتاری فضای سبز در ارتفاعات شمال غرب تهران را به ارمغان خواهد داشت و به همت کارکنان دستگاه قضایی 100 هزار مترمربع به فضای سبز ارتفاعات تهران اضافه می گردد.

در این طرح فرهنگی عمرانی قرار است در مرحله نخست با کاشت 470 اصله نهال به نام متولدین سال 1400 کارکنان دستگاه قضایی و دادگستری کل استان تهران به بهره برداری برسد.

در ابتدای مراسم افتتاح گلستان عدالت ضمن قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای گمنام پارک کوهسار، سند درخت با حضور رییس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و شهردار منطقه 5 تهران به امضا رسید و در ادامه با یاد و نام شهدا چند اصله درخت به نام شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم افتتاح گلستان عدالت با حضور رییس امور فرهنگی قوه قضاییه

مراسم افتتاح گلستان عدالت با حضور رییس امور فرهنگی قوه قضاییه