مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-06اقتصادي

ورود اسکوترهای اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت


سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از ورود اسکوترهای اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش، یعقوب آزاده دل با بیان اینکه استفاده از اسکوترهای اشتراکی حدود 80 درصد ارزان تر از خودرو شخصی برای کاربران تمام می شود و در بسیاری موارد باعث صرفه جویی در زمان نیز خواهد شد، گفت: اسکوترهای اشتراکی برقی به عنوان وسیله حمل و نقلی نوین وارد چرخه حمل و نقل می شود.

آزاده دل عنوان کرد: در حال حاضر اسکوترهای برقی در پارک لاله و اراضی عباس آباد واقع در منطقه 6 شهرداری تهران شروع به فعالیت کرده و شهروندان می توانند برای آموزش و تجربه این مد حمل و نقلی، به بوستان های مذکور مراجعه کنند.

به گفته سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک، این سازمان در نظر دارد طی ماه های آتی استفاده از اسکوتر را در سایر بوستان های شهر تهران نیز گسترش داده و پس از یک دوره آزمایشی، این مد حمل و نقلی پاک را هم وارد چرخه حمل و نقل درون شهری کند.

اسکوترهای برقی از طریق یک چیپ هوشمند که به جی پی اس نیز متصل است، قفل و باز می شوند و کاربران می توانند با کمک اپلیکیشن مخصوص، آن را در محدوده زندگی و کار خود یافته و با پرداخت آنلاین کرایه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اسکوترهای اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت

ورود اسکوترهای اشتراکی برقی به چرخه حمل و نقل پایتخت