مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-06اقتصادي

7 پیامد درج قیمت تولیدکننده روی کالا


رییس اتاق بازرگانی تهران در نامه ای به معاون اول رییس جمهور نسبت به بروز 7 پیامد برای واحدهای تولیدی به دلیل در قیمت تولیدکننده روی کالا، هشدار داد.

- ، مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران در نامه ای به محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ضمن بیان اینکه موضوع طرح درج قیمت تولید کننده به جای قیمت مصرف کننده بر روی کالا، بدون توجه به نظرات ذینفعان اصلی آن یعنی تولیدکنندگان تنظیم شده است، نسبت به بروز 7 پیامد هشدار داد.

در این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید، تحقق شعار سال 1400 مبنی بر تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها تنها با حذف قوانین دست و پاگیر و بوروکراسی اداری و حمایت همه جانبه و رفع موانع تولید محقق می شود.

در این راستا یکی از مهمترین پیش نیازهای جهش تولید، داشتن تصویری واقعی از وضعیت تولید و تدوین طرح ها و قوانین با مشارکت کلیه ذینفعان از جمله بخش خصوصی، در راستای مواد 2 و 3 قانون بهبود محیط کسب و کار است.

موضوع طرح درج قیمت تولید کننده به جای قیمت مصرف کننده بر روی کالا، بدون توجه به نظرات ذینفعان اصلی آن یعنی تولیدکنندگان، در شرایطی تنظیم گردیده که بخش تولید با سه چالش اساسی مواجه است.

از یک سو عدم رشد اقتصادی و کاهش قدرت خرید جامعه، منجر به کوچک تر شدن مستمر سفره مردم و به تبع آن افت تقاضا گردیده و از سوی دیگر عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پیامد درج قیمت تولیدکننده روی کالا

7 پیامد درج قیمت تولیدکننده روی کالا