مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-06اجتماعي

مرزن آباد توان پذیرش معدن جدید را ندارد/ مجوزهایی برای نابودی منابع طبیعی


زینب پورمرادی زندگی بشری و وابستگی اش به منابع طبیعی از جمله فرآیند اکولوژیکی نشان دهنده وابستگی لاینفک انسان به محیط زیست است.

انسان همواره در حال ایجاد تغییر در محیط زیست است، بنابراین این موضوع مطرح شد که انسان های نسل حاضر، تعهدی ویژه در نگهداری از سیاره زمین برای تضمین حقوق نسل های آینده را برعهده دارند؛ از این رو آنچه که از محیط زیست به دست ما رسیده است، نباید در آینده به صورت نامناسب تحویل نسل های آینده شود.

*ضرورت پیشگیری از تخریب ایجاد اشتغال یکی از مهمترین فاکتورهای توسعه در هر کشور به حساب می آید و قبل از ایجاد شغل باید زیر ساخت های مهمی برای آن در نظر گرفت که پیشگیری از تخریب و توسعه محیط زیست یکی از اهدافی است که در تعریف مشاغل باید در نظر گرفته شود.

بنابراین قرار نیست که با ایجاد شغل و رفع بیکاری مسائل محیط زیست تحت تاثیر قرار بگیرد؛ ایجاد شغل پایدار محقق نمی شود مگر آنکه به اشتغال سبز توجه شود و در این راه جریان هایی که ایجاد می شود باید از جنس دانش و یافته های ذهنی باشد.

بهنام کیاچهارباغی فعال محیط زیست در گفت وگو با فارس ضمن بیان اینکه بهره برداری از برخی معادن فاقد توجیه زیست محیطی است، اظهار کرد: خسارت وارده بر منابع طبیعی و برداشت از دل کوه ها که بدون مطالعه انجام می شود، بیشتر از منافع آن است و باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزن آباد توان پذیرش معدن جدید را ندارد/ مجوزهایی برای نابودی منابع طبیعی

مرزن آباد توان پذیرش معدن جدید را ندارد/ مجوزهایی برای نابودی منابع طبیعی