مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-06اقتصادي

لزوم ترغیب صنایع به سمت استانداردهای محیط زیستی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: رویکرد کلی همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز، توسعه و اشاعه فرهنگ حفاظت محیط زیست و همچنین ترغیب همگان به سمت ارتقای شاخص ها و استانداردهای محیط زیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در آیین بیست و سومین همایش معرفی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز که ظهر امروز در محل این اداره کل و بصورت ارتباط زنده ویدئو کنفرانس با سالن همایش های شهدای محیط زیست بطور همزمان برگزار شد، اظهار کرد: صنعت سبز در دنیا مفهوم گسترده ای دارد و رویکرد کلی در برگزاری این همایش توسعه و اشاعه فرهنگ حفاظت محیط زیست و همچنین ترغیب همگان به سمت ارتقای شاخص ها و استانداردهای محیط زیستی است.

وی گفت: منظور از صنایع سبز صنایعی است که ماهیتا ظرفیت مشکلات عمده محیط زیستی را دارا بوده و جزء صنایع سنگین، واحدهای مهم و یا راهبردی محسوب می شوند ولی با برنامه ریزی و رعایت الزامات محیط زیستی به سمت و سوی برخورداری از شاخص های صنعت سبز و برتر در این حوزه می روند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست افزود: رسالت برگزاری این همایش نیز به موضوع تعهدپذیری و ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی واحدها در شناسایی و رفع مشکلات و معضلات محیط زیستی است و اساس این کار از سال 1986 آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترغیب صنایع به سمت استانداردهای محیط زیستی

لزوم ترغیب صنایع به سمت استانداردهای محیط زیستی