مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-06سياسي

اقدامات اقتصادی و منابع طبیعی مکمل یکدیگر باشند


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی و منابع طبیعی باید مکمل یکدیگر باشند، گفت: باید فعالیت های اقتصادی با پیوست منابع طبیعی و اقدامات انجام شده در حوزه منابع طبیعی با پیوست اقتصادی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم درختکاری که در محل منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برگزار شد، اظهارداشت: دو پیام اصلی کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در این منطقه اقتصادی شامل این بوده که محیط طبیعی و حوزه اقتصادی باید در کنار یکدیگر مهم شمرده شده و مانعی برای یکدیگر نباشند.

وی بر لزوم جذب سرمایه گذار و اهمیت این موضوع تأکید کرد و گفت: باید انعطاف لازم در راستا حفظ محیط زیست و توجه به این موضوع صورت گیرد.

قناعت با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی و منابع طبیعی باید مکمل یکدیگر باشند، اضافه کرد: باید فعالیت های اقتصادی با پیوست منابع طبیعی و اقدامات انجام شده در حوزه منابع طبیعی با پیوست اقتصادی صورت گیرد.

وی بر لزوم برقراری تعادل بین حفظ محیط طبیعی و زیست با جذب سرمایه گذار تأکید و یادآور شد: نباید مسؤولان امر به بهانه حفظ محیط زیست شرایط لازم را برای حضور سرمایه گذاران فراهم نکرده و از این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات اقتصادی و منابع طبیعی مکمل یکدیگر باشند

اقدامات اقتصادی و منابع طبیعی مکمل یکدیگر باشند