مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-06اجتماعي

برنامه پرده خوانی با موضوع «آموزش شهروندی» در حال برگزاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: برنامه پرده خوانی با موضوع آموش شهروندی و با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان در خصوص مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی در .

- برنامه پرده خوانی با موضوع آموزش شهروندی در حال برگزاری است برنامه پرده خوانی با موضوع آموزش شهروندی در ایستگاه های منتخب متروی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: برنامه پرده خوانی با موضوع آموش شهروندی و با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان در خصوص مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی در ایستگاه های منتخب مترو اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه متروی تهران به دلیل حجم بالای جابجایی مسافر با مشکلات و معضلات خاص خود مواجه است افزود: هنر نمایش یک ابزار مهم و جذاب برای انتقال مفاهیم آموزشی و فرهنگی به مخاطبان است.

به همین منظور با دعوت از گروه های هنری این مشکلات را در قالب نمایش پرده خوانی برای مسافران شهر زیرزمینی مطرح می کنیم.

نقیب تصریح کرد: با نزدیک شدن به روز های پایانی سال شاهد افزایش تردد شهروندان در مترو هستیم و اجرای این برنامه ها به ایجاد فضای شاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پرده خوانی با موضوع «آموزش شهروندی» در حال برگزاری است

برنامه پرده خوانی با موضوع «آموزش شهروندی» در حال برگزاری است