مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-06اقتصادي

397 تخلف مالی از دستگاه های اجرایی خراسان شمالی کشف شد


مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی از کشف 397 تخلف مالی در استان خبر داد و گفت: 18 پرونده به ارز 70 میلیارد تومان به دادسرا ارسال شده است.

- ، مهدی زهرابی ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره دیوان محاسبات خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: شعار دیوان محاسبات پاسخگویی به مردم و مطالبه گری از دستگاه ها است لذا چتر نظارتی خود را تا هر جایی که قانون اجازه دهد باز می کنیم.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: دیوان می تواند به تمام دستگاه هایی که از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند، ورود کرده و مورد بررسی قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر دستگاه ها باید مردمی باشد، افزود: شهروندان از طریق سامانه 198 می توانند تخلفات مالی ادارات را اطلاع دهند.

زهرابی ایجاد گروه یاوران مردمی با حضور نخبگان را از موارد دخالت مردم در نظارت ها عنوان کرد و گفت: باید بیش از پیش مردم تخلفات را اطلاع دهند.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی به ارائه آمار عملکرد این دستگاه از دی ماه سال گذشته پرداخت و تصریح کرد: طی این مدت 31 گزارش تهیه شده است؛ 397 تخلف از دستگاه ها کشف شد که 194 مورد آن مربوط به قانون بودجه بود.

وی افزود: 18 پرونده از دستگاه ها به ارزش 70 میلیارد تومان به دادسرا ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

397 تخلف مالی از دستگاه های اجرایی خراسان شمالی کشف شد

397 تخلف مالی از دستگاه های اجرایی خراسان شمالی کشف شد