مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-06سياسي

پاسداری ریشه در قیام سیدالشهدا(ع) دارد


فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است که ریشه در قیام سیدالشهدا دارد، گفت: شهدای ما در دوران دفاع مقدس این فرهنگ را به عنوان الگو به دنیا ثابت کردند.

- سردار یدالله بوعلی بعد از ظهر یکشنبه 15 اسفند در صحن علنی شورای شهر شیراز تصریح کرد: هر چقدر زمان جلوتر می رود، بیشتر به وعده های صادق امام راحل و حضرت آقا و هدفگذاری حکیمانه آنها می رسیم.

او با بیان اینکه برآوردهای منطبق بر واقعیت نشان دهنده عظمت این تدابیر حکیمانه است، افزود: آنچه در طول دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن روی داد، نشان داد که بر خلاف همه برآوردها و برنامه ریزیهای دنیای کفر اعتقاد و باور فراتر از امکانات تعیین کننده و اثرگذار در پیروزی و موفقیت ها بود.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: در دنیا ثابت شده که باورها و عقیده ها در صحنه و میدان ترسیم کننده پیروزی است، اگرچه امکانات نقش موثری دارند اما اگر مبتنی بر باور و اعتقادات قلبی نباشد، راه به جایی نمی برد.

بوعلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه سپاه به عنوان یک ساختار قوی و مقتدر در حفظ تمامیت ارضی کشور، گفت: سپاه پاسداران اقتداری فراتر از جغرافیای مکانی خود داشته و تاکنون به دلیل حفظ اسرار نظامی، تنها بخشی از توانمندی های خود را نمایش داده که همین هم موجب شگفتی دنیا شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداری ریشه در قیام سیدالشهدا(ع) دارد

پاسداری ریشه در قیام سیدالشهدا(ع) دارد