مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-06اقتصادي

دستگاههای دولتی 300 میلیارد تومان به شهرداری تربت حیدریه بدهکار هستند


رییس کمیسیون اقتصاد شورای شهر تربت حیدریه گفت: دستگاههای دولتی بزرگترین بدهکاران به شهرداری تربت حیدریه هستند که با به روزرسانی که در ابتدای سال آینده انجام می شود این بدهی بالغ بر 300 میلیارد تومان خواهد رسید.

- مهدی جهانشیری رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر تربت حیدریه به خبرنگار فارس در تربت حیدریه گفت: امروز در جمع نمایندگان رسانه های شهرستان اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری تربت حیدریه 344 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که 120 میلیارد تومان آن اخذ تسهیلات برای انجام 2 فعالیت است.

وی افزود: 20 میلیارد تومان این تسهیلات به راه اندازی واحد تولیدی قطعات بتنی و 100 میلیارد تومان دیگر نیز به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری اختصاص خواهد یافت و ناوگان حمل و نقل شهری با خرید 30 دستگاه مینی بوس، 4 دستگاه اتوبوس و بازسازی بخشی از اتوبوس ها به روزرسانی می شود.

جهانشیری افزود: از مجموع 100 میلیارد تومان تسهیلات ناوگان حمل و نقل، نیمی از آن را دولت پرداخت خواهد کرد و نیمی از آن نیز توسط شهرداری تربت حیدریه ظرف مدت 4 سال پرداخت می شود.

بدهی 300 میلیارد تومانی دستگاه های دولتی به شهرداری تربت حیدریه رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر تربت حیدریه خاطرنشان کرد: دستگاههای دولتی بزرگترین بدهکاران به شهرداری تربت حیدریه هستند که با به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای دولتی 300 میلیارد تومان به شهرداری تربت حیدریه بدهکار هستند

دستگاههای دولتی 300 میلیارد تومان به شهرداری تربت حیدریه بدهکار هستند