مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-06دانش

همکاری های علمی ایران و قطر افزایش می یابد


رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم اعلام کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری میان ایران و قطر در سفر اخیر رییس جمهوری اسلامی ایران به قطر، - توسعه روابط علمی و تحقیقاتی دو کشور وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سالار آملی با اعلام این خبر گفت: در این یادداشت تفاهمی که میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش عالی قطر منعقد شده است، رعایت برابری و احترام به منافع و قوانین مشترک دو کشور از اصول زیربنایی اعلام شده و بر تطابق همکاری های صورت گرفته با رعایت قوانین مالکیت فکری، قوانین دو کشور و قوانین بین المللی تأکید شده است.

وی افزود: بر اساس این سند همکاری، دو کشور از ایجاد قواعد پذیرش مدارک دانشگاهی و تبادل گواهی نامه های صادر از مؤسسات علمی حمایت می کنند.

دکتر سالار آملی افزود: در این یادداشت تفاهم، حمایت از تبادل و اشتراک گذاری منابع علمی و مدارک در خصوص تمدن، فرهنگ و هنر دو کشور برای انعکاس در متون درسی و دانشگاهی یکی از زمینه های همکاری علمی فرهنگی ایران و قطر ذکر شده است.

وی همچنین اعلام کرد: بر اساس این یادداشت تفاهم، کیفیت و اعتبارسنجی در آموزش عالی، برنامه های آموزشی پیشرفته، مدیریت تحقیقات علمی در جامعه دانشگاهی و آموزش و نظارت بر تحقیقات دانشجویان، اولویت دولت های ایران و قطر در همکاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های علمی ایران و قطر افزایش می یابد

همکاری های علمی ایران و قطر افزایش می یابد