مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-06سياسي

برای ازدواج جوانان باید ساختارهای نوآورانه با نگاه به سنتهای بومی ایجاد کرد


یک ساز و کار سنتی در گذشته وجود داشت که تمامی مشکلات جوانان را حل می کرد، امروز اگر ساختاری پیدا شود که با گرد هم آوردن مردم، - خبرگزاری فارس_ مهدی امیری پور: کم نیستند گره هایی که به دست مردم باز می شوند، گره هایی که گویا مسئولان رمقی برای باز کردن آن ندارند یا با انحاء مختلف، از باز کردن آن سرباز می زنند، اینجا است که باید بگوییم فعالان اجتماعی یا همان معتمدان محلی گره گشا خواهند بود.

فعالان یا همان معتمدان هر محله ای نقش مهمی در شناسایی آسیب ها، بسترها و ایجاد هم افزایی برای حل آن مسائل دارند، از این رو نباید از نقش مهم آن ها غافل بود، با این حال باید درصدد باشیم تا بتوانیم این افراد و گروه های کوچک محلی را شناسایی کنیم.

این گروه ها و فعالان محله ای مصداق بارز همان نوآوری های اجتماعی هستند، اما در قاب محله.

امروز مسأله ای مهم را مورد مناقشه قرار خواهیم داد، موضوعی که شاید این روزها به واسطه مشکلات حادث شده در جامعه بیشتر دیده شده است، هم افزایی، همدلی و همراهی برای آبادانی یکجا، شاد کردن دل برخی ها و حرکت برای آینده، این ها همان مصادیق نوآوری اجتماعی هستند.

در این گفت وگوی تفصیلی قرار است با حسین عنبرستانی،کارشناس توسعه اجتماعی حول محور نوآوری های اجتماعی و نقش آن در ارتقاء کمی و کیفی سطح جامعه و نحوه برخورد با مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ازدواج جوانان باید ساختارهای نوآورانه با نگاه به سنتهای بومی ایجاد کرد

برای ازدواج جوانان باید ساختارهای نوآورانه با نگاه به سنتهای بومی ایجاد کرد