مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-06اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران


مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد و گفت: برای هفته جاری رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

- تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد و گفت: برای هفته جاری رگبار پراکنده و وزش شدید باد پیش بینی شده است.

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: آسمان استان تهران برای فردا دوشنبه 16 اسفندماه نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت ها همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی شده است.

جلالی با بیان اینکه برای روز سه شنبه 17 اسفندماه نیز آسمان استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی ابری وبارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 14 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است گفت: با توجه به نفوذ سامانه بارشی هشدار زرد رنگ از سوی سازمان هواشناسی در استان تهران صادر شده است.

وی عنوان داشت: نفوذ سامانه بارشی را از اواخر وقت یکشنبه 15 اسفند تا صبح سه شنبه 17 اسفندماه خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در خصوص مراقبت ها برای مواقع صدور هشدار گفت: از مردم می خواهیم هنگام اعلام هشدارها در تردد درون شهری و جاده ای به ویژه جاده های کوهستانی و گردنه ها، همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران

صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران