مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-06ورزشي

برگزاری جام بین المللی شهید باکری در ارومیه


رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری گفت: بر اساس رایزنی های انجام شده نخستین دوره جام بین المللی شهید باکری با حضور تیم های داخلی و خارجی در ارومیه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مازیار ناظمی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات اتومبیلرانی و موتور سواری آذربایجان غربی اظهار کرد: پیش بینی می شود این رقابت ها اردیبهشت ماه سال آینده با حضور تیم هایی از کشورهای همسایه در رشته آفرود و به میزبانی شهر ارومیه برگزار شود.

ناظمی اضافه کرد: سال گذشته یک هزار و 630 ورزشکار تحت نظر این فدراسیون در مسابقات مختلف داخلی و خارجی شرکت کردند و استان آذربایجان غربی نیز به عنوان یک استان مرزی قابلیت و ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی رشته اتومبیلرانی و موتور سواری را دارد.

وی جذب حامیان  مالی را یکی از اهداف مهم فدراسیون و هیات های تحت پوشش عنوان کرد و ادامه داد: رشته اتومبیلرانی و موتور سواری یک از مفرح ترین رشته هایی است جذابیت خاصی در بین قشر جوان دارد و باید با کشاندن جوانان به سمت و سوی ورزش، نشاط اجتماعی و شور و هیجان عمومی را در بین آنان گسترش دهیم.

ناظمی از تشکیل کمیته بازی های رایانه ای در فدراسیون خبر داد و گفت: بر اساس آمار انجام شده 33 میلیون گیمور در سطح کشور وجود دارد که در راستای جذب آنان برای عضویت در کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جام بین المللی شهید باکری در ارومیه

برگزاری جام بین المللی شهید باکری در ارومیه