مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-06سياسي

پیوست رسانه ای برای جریان سازی در موضوع کرونا


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصد و یکمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی با کرونا، موضوع پیوست رسانه ای برای ایجاد جریان سازی در موضوع کرونا را ضروری اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکصد و یکمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع پیوست رسانه ای برای ایجاد جریان سازی به ویژه در موضوع کرونا را ضروری دانست و گفت: نظام رسانه ای کشور باید ضمن تبیین دستاوردهای دولت مردمی، هرآنچه به عنوان خدمات عمومی در موضوع سلامت مردم در شیوع کرونا صورت گرفته را ثبت و اطلاع رسانی کند.

یکصد و یکمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و اعضای این کمیته امروز، یکشنبه 15 اسفند ماه در سالن نشست های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی برگزار شد.

رسانه ها نقش بی بدیلی در اطلاع رسانی افکار عمومی دارند محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به موضوع شیوع کرونا در ایران و جهان اشاره کرد و گفت: با گذشت بیش از دو سال از همه گیری ویروس کرونا خوشبختانه با ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست رسانه ای برای جریان سازی در موضوع کرونا

پیوست رسانه ای برای جریان سازی در موضوع کرونا