مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-06حوادث

از کشف مواد محترقه و دخانیات قاچاق تا کلاهبرداری با ارز دیجیتال


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- ، کلان شهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

از این پس در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

پلمب 5 قهوه خانه و سفره خانه متخلف در تهران سرهنگ نادر مرادی گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس بوده و از شهروندان تقاضا دارم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعاً از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

برخورد جدی پلیس با شرور عربده کش سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزییات این خبر گفت: در اوایل هفته گذشته خبری در خصوص حضور یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد موجب رعب و وحشت در بین اهالی محله کیانشهر شده بود دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله دست به کار شده و اقدام به انجام تحقیقات میدانی در این خصوص کرده و مشخص شد این شرور طی یک اختلاف حساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف مواد محترقه و دخانیات قاچاق تا کلاهبرداری با ارز دیجیتال

از کشف مواد محترقه و دخانیات قاچاق تا کلاهبرداری با ارز دیجیتال