مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-06سياسي

سپاه فجر آماده همکاری با مدیران ارشد شهر شیراز است


مجموعه سپاه فجر فارس آماده است تا در قالب یک نهاد هم افزا در کنار مدیران شهری شیراز قرار بگیرد.

- ، سردار یدالله بوعلی عصر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهدای استان فارس بیان کرد: هر چه زمان پیش می رود به وعده هایی که امام راحل و رهبری دادند، بیشتر پی می بریم و آثار تدابیر امام راحل و رهبری و قطره قطره خون شهدا را نیز می بینیم.

وی با بیان اینکه آنچه در طول دوران انقلاب اسلامی رخ داد بخش عمده ای برخلاف برآورد دنیای کفر بود، گفت: ما امروز به واسطه باور و اعتقادی که همه دوستداران انقلاب اسلامی داشتند، امروز به مرحله ای رسیدیم که خلاف انتظار دنیا بوده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اعتقاد و باور فراتر از امکانات مادی اثرگذار است، افزود: هر چه تجهیزات لازم و کافی باشد باید با باور قلبی همراه باشد تا تأثیرگذاری خود را نشان دهد.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز ارتش های کلاسیک چه از جهت کثرت تجهیزات و کثرت نفرات مقابل کسانی که با باور خود مقاومت می کنند، عاجز ماندند بیان کرد: این امر در منطقه خاورمیانه بیشتر ملموس است.

وی با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس با عنوان یک الگو این روحیه را به دنیا صادر کردند، تصریح کرد: پاسداری یک فرهنگ است که ریشه در قیام عاشورا دارد و یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه فجر آماده همکاری با مدیران ارشد شهر شیراز است

سپاه فجر آماده همکاری با مدیران ارشد شهر شیراز است