مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-06اقتصادي

99 درصد اراضی ملی کردستان سند دار شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در جشن اتمام حدنگاری اراضی ملی و منابع طبیعی استان گفت: تاکنون 99 درصد اراضی ملی کردستان حدنگاری شده و اسناد مالکیت آن صادر شده است.

- پیمان اسکندری امروز (15اسفند) در جشن اتمام حدنگاری اراضی ملی و منابع طبیعی استان با بیان اینکه 130 هزار نفر از جمعیت استان بهره بردار بخش کشاورزی و از این بخش ارزاق می کنند، اظهار کرد: بخش کشاورزی در تولید ناخاص داخلی استان ظرفیت ویژه ای دارد و باید بیش از پیش این بخش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در جهان کنونی و به زعم کارشناسان، امنیت ملی کشورها با امنیت غذایی عجین شده است تصریح کرد: در کشور ما این وظیفه خطیر به وسیله مجموعه بزرگ وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود و اکنون هم کنترل بازار محصولات غذایی در حیطه وظایف این مجموعه قرار گرفته است.

اسکندری افزود: با تهیه بانک اطلاعاتی از اراضی ملی و کشاورزی استان و نیز بهره برداران این مجموعه می توان اکثر مسائل قضایی و اختلافات حقوقی در این بخش را حل کرد.

وی بیان کرد: از 2 میلیون 133 هزار هکتار اراضی ملی در استان بیش از 2 میلیون هکتار سند دار شده که به نوعی 99 درصد این اراضی سنددار شده است.

اسکندری با اشاره به اجرای رفع تداخل اراضی در استان یادآور شد: سند دار کردن اراضی کشاورزی هم در دستور کار مجموعه جهاد کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد اراضی ملی کردستان سند دار شده است

99 درصد اراضی ملی کردستان سند دار شده است