مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-06ورزشي

گرامیداشت روز سایپا و آیین درختکاری با حضور مربی و مدیر تیم ملی+ تصاویر


باشگاه سایپا برنامه ویژه ای برای روز درختکاری و همچنین بزرگداشت روز سایپا و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، به مناسبت بزرگداشت روز سایپا و هفته منابع طبیعی، آیین درختکاری گروه خودروسازی سایپا با حضور عظیمی، رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، ابوالفضل فراهانی، مدیرعامل باشگاه و جمعی از مدیران شرکت های تابعه برگزار شد.

همچنین در این مراسم جمعی از چهره های ورزشی از جمله حمید استیلی و وحید هاشمیان سرپرست و مربی تیم ملی فوتبال ایران، مهدی امیرآبادی پیشکسوت باشگاه سایپا، محسن بیاتی نیا بازیکن سابق تیم ملی و مدیر آکادمی باشگاه سایپا و بهنام ابوالقاسم پور معاون ورزش باشگاه نیز حضور داشتند.

در این مراسم عظیمی رییس هیات مدیره گروه خودرو سازی سایپا که یکی از سخنرانان بود، ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه اضافه کرد: قیام امام حسین (ع)  به ما درس آزادگی داد،در دنیای امروز هر کسی توسل و تفکر امام حسین را داشته سربلند شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به بیان خاطرات و رشادت دلاورمردان و رزمندگان ایران در جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: در جنگ شاهد رشادت های رزمندگان کشور و ادامه دهنده راه ائمه اطهار و به ویژه امام حسین (ع)بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز سایپا و آیین درختکاری با حضور مربی و مدیر تیم ملی+ تصاویر

گرامیداشت روز سایپا و آیین درختکاری با حضور مربی و مدیر تیم ملی+ تصاویر