مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 19:172022-03-06سياسي

زیرساخت های گردشگری دریایی در استان بوشهر تقویت شود


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید با تعریف و اجرای طرح های متنوع زیرساخت های گردشگری دریایی در استان بوشهر تقویت شود.

- ، سعید اوحدی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که باید به خوبی استفاده شود.

وی یکی از مهمترین ظرفیت های استان بوشهر را گردشگری دریایی عنوان کرد و ادامه داد: باید زیرساخت های مناسب در حوزه گردشگری دریایی فراهم شود و در کنار این موضوع فرهنگ و آیین غنی بوشهر یکی دیگر از این ظرفیت ها است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دست با اعلام آمادگی برای تقویت زیرساخت ها در بوشهر تصریح کرد: محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت و حمایت کافی انجام می شود.

اوحدی با تقدیر از تلاش سه ساله محمد حسین ارسطوزاده، اسماعیل سجادی منش را به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر معرفی شد.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: طی سه سال فعالیت در استان بوشهر کارهای خوبی در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی انجام شد و 156 پروژه به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری دریایی در استان بوشهر تقویت شود

زیرساخت های گردشگری دریایی در استان بوشهر تقویت شود