مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-06اقتصادي

خودروسازان تنوع محصولات بی کیفیت را کنار بگذارند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن انتقاد از کیفیت و سطح استاندارد خودروها، با بیان اینکه سال هاست مشکلات صنعت خودروسازی و قطعه سازی حل نشده و تغییری هم نداشته ، - معتقد است خودروسازان از ایجاد تنوع دست بردارند و دو یا سه محصول با کیفیت و استاندارد تولید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز (یکشنبه) همایش زنجیره خودروسازی در افق 1401 با حضور جمعی از فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی، نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع، نمایندگان دادستانی کشور و.

به همت انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور برگزار شد.

در ابتدای این همایش، امیرحسین جلالی- نایب رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور و دبیر همایش مذکور، اظهار کرد: مدیران خودروسازی، مسئولان وزارت صمت و نهادهای مرتبط با زنجیره خودروسازی با همراهی مدیران شرکت های قطعه سازی در این همایش به همفکری خواهند پرداخت.

راهکارها و برنامه ریزی در راستای افزایش تیراژ، چشم انداز فعالیت زنجیره در سال آینده، اصلاح سبد محصولات تولیدی و راهکارهای ارتقای کیفیت از جمله محورهای این همایش است.

در این همایش، پس از آنکه آرش محبی نژاد-دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی به پنج مشکل اصلی مجموعه صنعت خودروسازی (خودروسازی و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان تنوع محصولات بی کیفیت را کنار بگذارند

خودروسازان تنوع محصولات بی کیفیت را کنار بگذارند