مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-06سياسي

هزاران تن کالای متروکه با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد


دادستان مرکز استان هرمزگان از تشکیل کمیته اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه در بندر شهید رجایی بندرعباس به منظور تعیین تکلیف فوری هزاران تن کالای متروکه و دپو شده خبر داد.

- ، علیرضا احمید منش عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه اجرای تمامی دستورات ریاست محترم قوه قضاییه بلافاصله پس از اتمام سفر وی در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در عملیاتی کردن مصوبات سفر رییس قوه قضاییه و با هدف نظارت قضایی بر تعیین تکلیف کالاها، کمیته اجرای مصوبات این سفر با عضویت دستگاه های متولی از جمله بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، سازمان اموال تملیکی و اداره کل گمرکات استان در محل بندر شهید رجایی بندرعباس تشکیل شده است.

احمدی منش افزود: پس از صدور دستورات صریح و راهگشای ریاست محترم قوه قضاییه در مورد تعیین تکلیف اقلام متروکه و دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس، در نتیجه تشدید نظارت ها و حضور مستمر مسئولین قضایی در این بندر، اقدامات اجرایی در این خصوص سرعت گرفته است.

وی تصریح کرد: در این راستا با توجه به نامناسب بودن وضعیت برخی کالاهای وارداتی که با توجه به شرایط جوی و مدت زمان طولانی نگهداری، احتمال تضییع آنها وجود داشت و با عنایت به ضرورت تسریع در عملیات بارگیری و ترخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران تن کالای متروکه با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد

هزاران تن کالای متروکه با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد