مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 20:372022-03-06بين الملل

پوتین به ماکرون: روسیه از طریق مذاکره یا جنگ به اهداف خود دست خواهد یافت


«علیرغم سکوت توسط طرف روسیه در 5 مارس (شنبه 14 اسفند) برای خروج غیرنظامیان و شهروندان خارجی از ماریوپل و ولنوواخا ، - پوتین به ماکرون گفت: علیرغم سکوت توسط طرف روسیه در 5 مارس (شنبه 14 اسفند) برای خروج غیرنظامیان و شهروندان خارجی از ماریوپل و ولنوواخا ، اوکراینی ها اجازه تخلیه از این شهرها را ندادند.

رییس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی به همتای فرانسوی خود گفت که روسیه از طریق مذاکره یا جنگ به اهداف خود دست خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه روز یکشنبه در تماسی تلفنی درباره مشکل تخلیه غیرنظامیان از مناطق درگیری در اوکراین گفت وگو کردند و طی آن رییس جمهور روسیه گفت که این کشور به اهداف خود در نبرد با اوکراین دست خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اینترفکس در بیانیه کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) در این زمینه آمده است: پوتین و ماکرون در مورد مشکل تخلیه غیرنظامیان از مناطق جنگی گفت وگو کردند.

ولادیمیر پوتین توجه را به این واقعیت جلب کرد که کی یف همچنان در اجرای توافقات حاصل شده در مورد اموربشردوستانه همکاری نمی کند.

پوتین به ماکرون گفت: علیرغم سکوت توسط طرف روسیه در 5 مارس (شنبه 14 اسفند) برای خروج غیرنظامیان و شهروندان خارجی از ماریوپل و ولنوواخا ، اوکراینی ها اجازه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین به ماکرون: روسیه از طریق مذاکره یا جنگ به اهداف خود دست خواهد یافت

پوتین به ماکرون: روسیه از طریق مذاکره یا جنگ به اهداف خود دست خواهد یافت