مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-06پزشكي

بیش از 420 هزار تماس تلفنی با اورژانس کرمانشاه برقرار شده است


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از 420 هزار تماس تلفنی با اورژانس کرمانشاه برقرار شده است.

- ، هومن رفیعی عصر یکشنبه در جریان بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاهی، اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خط مقدم حفاظت از سلامت مردم در بحران ها است.

وی افزود: در اورژانس پیش بیمارستانی واحدهای مختلفی فعالیت می کنند که مهمترین آنها واحد عملیات و واحد 115 بوده که با مردم در ارتباط بوده و قلب تپنده اورژانس است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در واحد ارتباطات 115 تعداد 40 نیروی پرستار خانم مشغول به کار هستند که با راه اندازی پزشک مشاور نیز سه پزشک مشاور خانم به آنها اضافه شد و اکنون به صورت 24 ساعته پزشک مشاور نیز در حال خدمت به مردم است.

رفیعی بیان کرد: 748 نفر نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس در حال خدمت رسانی به مردم استان کرمانشاه هستند که از این تعداد 266 نفر نیروی عملیاتی در شهرستان کرمانشاه هستند.

وی ادامه داد: در مجموع استان کرمانشاه دارای 72 پایگاه اورژانس بوده که 32 پایگاه شهری، 39 پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 420 هزار تماس تلفنی با اورژانس کرمانشاه برقرار شده است

بیش از 420 هزار تماس تلفنی با اورژانس کرمانشاه برقرار شده است