مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 22:072022-03-06ورزشي

راه اندازی چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان اولویت است


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: یکی از اولویت های اصلی ما افتتاح و راه اندازی چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی عصر یکشنبه در نشست با ورزشی نویسان همدان با اشاره به حضور خود در معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: از اینکه شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به بنده اعتماد کردند و این جایگاه به بنده سپرده شد کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و از روز نخست به دنبال برطرف کردن این مشکلات بوده ام.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به مشکلات معاونت ورزش گفت: بدهی های زیادی در باشگاه تلنبار شده و به طور قطع مشکلات مالی در عملکرد ما تأثیرگذار بوده و باعث می شود انرژی ما بیشتر نسبت به رفع موانع صرف شود.

شریفی خاطرنشان کرد: بسیاری از مطالبات تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز پرداخت نشده است.

وی با اشاره به تعامل با رسانه ها بیان کرد: امروز رسانه ها پل ارتباطی مسئولان با مردم هستند و نقش تأثیرگذاری در جامعه دارند و یکی از سیاست های ما ارتباط و تعامل مناسب با مطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان اولویت است

راه اندازی چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان اولویت است