مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 22:172022-03-06سياسي

خدمات مناسبی به مسافران نوروزی شیراز ارائه شود


رییس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه باید خدمات خوبی در ایام نوروز به میهمانان نوروزی ارائه دهیم، گفت: جهت گیری ها و برنامه ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند.

- مهدی طاهری یکشنبه 15 اسفندماه در جلسه صحن علنی این شورا با اشاره به در پیش رو بودن ایام نوروز گفت: باید خدمات خوبی در این ایام به مهمانان نوروزی ارائه دهیم.

او خواستار استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات برای استقبال از میهمانان نوروزی شد و افزود: جهت گیری ها و برنامه ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند.

مسعود زارعی، رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر نیز در این باره گفت: پیرو برنامه ایام نوروز هماهنگی نهایی برای اجرای برنامه ها این ایام جلسه فوق العاده کمیسیون فردا برگزار می شود و تکالیفی که جلسه گذشته مشخص شد تا شهرداری اجرا کند، ارزیابی می شود.

رضا محمدیان، رییس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورا نیز گفت: برای نوروز باید شورا کمیته نظارتی برای بررسی نحوه عملکرد شهرداری داشته باشد شهرداری هم عملکرد نوروزی را ارزیابی کند و مدیران و پرسنلی که در نوروز فعالیت دارند مورد تشویق قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مناسبی به مسافران نوروزی شیراز ارائه شود

خدمات مناسبی به مسافران نوروزی شیراز ارائه شود