مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-06اقتصادي

شرایط تقویت فعالیت تعاونی ها در خارگ فراهم می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، شرایط تقویت فعالیت تعاونی ها در خارگ فراهم می شود.

- ، مصدق کشاورزی عصر یکشنبه در نشست با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ دارای شرایط خاص در حوزه کار و کارگری است.

وی افزود: با توجه به اهمیت والای این جزیره، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر آمادگی برای اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای 10 نفر متقاضی مشاغل خانگی را دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از راه های مؤثر در امر توسعه ایجاد زیر ساخت های سرمایه گذاری است، در همین راستا تلاش می کنیم زیر ساخت راه اندازی تعاونی توسعه و عمران را در خارگ فراهم کنیم و مردم این جزیره راهبر این تعاونی باشند.

کشاورزی خاطر نشان کرد: کسب و کارهای حوزه ورزش، سلامت، فرهنگ در صورتی که تا هفته آینده متقاضیانی از سوی سازمان های مربوطه معرفی شوند از اعتبارات استانی برای خارگ مبلغی را تخصیص خواهیم داد.

وی یادآور شد: از ظرفیت اداره کار و کاریابی این جزیره بهره برداری لازم صورت بپذیرد.

اشتغال جزیره به اداره کار واگذار شد بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مراکز مهم در حوزه کار و کارگری استان بوشهر به شمار می رود، در همین راستا کمسیون کارگری این جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تقویت فعالیت تعاونی ها در خارگ فراهم می شود

شرایط تقویت فعالیت تعاونی ها در خارگ فراهم می شود