مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-06سياسي

کشاورزی دانش محور می تواند به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، اولین رویداد نوآوری های امنیت غذایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، اولین رویداد نوآوری های امنیت غذایی، روز یکشنبه (15 اسفندماه)، با حضور هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و استارتاپ ها و فعالین این حوزه در بخش های زیست دریا، گلخانه ها و بذر در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد که با هدف هم افزایی و ارائه راه حل های نوآورانه به منظور حل مسائل گلوگاهی کشور در بخش های مذکور برگزار شد بر استفاده حداکثری از منابع و فرصت های کشاورزی از طریق کشاورزی پایدار در جهت ارتقاء و تضمین امنیت غذایی کشور تأکید گردید.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در این رویداد اظهار داشت: کشاورزی دانش محور می تواند با بهره گیری از ظرفیت های موجود، نظام و نتایج اجرایی بخش کشاورزی را به سمت دستیابی به عملکرد مؤثرتر سوق دهد و از این رهگذر به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند.

محمد رستمی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان یکی از بازو های اجرایی دولت های مختلف، ذیل مأموریت های سازمانی خود با ورود مقتدرانه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی دانش محور می تواند به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند

کشاورزی دانش محور می تواند به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند