مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-06سياسي

خروجی تضارب آرا به اعتلای نظام ختم شود


استاندار ایلام با تاکید بر اینکه رسانه آیینه تمام نمای واقعیت جامعه است، گفت: همه دغدغه اعتلای ارزش ها، دین و انقلاب را دارند، تضارب افکار لازمه پویایی هر جامعه است ولی خروجی آن اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

-   حسن بهرام نیا در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، با بیان اینکه آنچه که به عنوان پایه و اساس محکم این سبزپوشان و مایه عزت و افتخار نظام و جهان اسلام است سه شاخص اصلی ایمان، تفکر انقلابی و اعتقاد راسخ بوده است، اظهار کرد: خیلی ها تلاش کردند که سپاه را از بیخ و بن از بین ببرند، در دوران دفاع مقدس در آن شرایط سخت و سنگین و کمر شکن، آنچه که باعث شد در برابر بیش از هشتاد کشور دنیا مقاومت کنیم همین سه شاخص بوده که در بسیج و سپاه و نیروهای مسلح ما وجود داشت.

استاندار ایلام افزود: خداوند به قلم و رسالت قلم قسم یاد کرده است و آنهایی که اهل قلم هستند و در قالب اختتامیه جشنواره ابوذر حضور دارند، همه دغدغه اعتلای ارزش ها، دین و انقلاب را دارند، تضارب افکار لازمه پویایی هر جامعه است ولی خروجی آن اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز در سطح جهان دو جبهه وجود دارد، یک جببه حق و یک جبهه باطل، در راس جبهه باطل آمریکایی ها و در راس جبهه حق، ام القرای جهان اسلام ایران با فرماندهی مقام معظم رهبری قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی تضارب آرا به اعتلای نظام ختم شود

خروجی تضارب آرا به اعتلای نظام ختم شود