مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 23:272022-03-06اجتماعي

روایت معاون استاندار از دلایل عدم انتقال صنوف آلاینده بیرجند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: انتقال صنوف آلاینده بیرجند در اولویت برنامه ما قرار دارد و این موضوع با جدیت توسط مجموعه استانداری دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتقال صنوف آلاینده به دلیل اینکه متقاضیان زیادی درگیر این مسئله هستند و از طرفی سلامت شهر و الزامات مدیریت شهری این کار را برای ما تکلیف کرده است در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح انتقال صنوف آلاینده موانع زیادی دارد که باید یکی پس از دیگر رفع شود، اضافه کرد: مهمترین موضوع در انتقال صنوف آلاینده ایجاد زیرساخت ها است که باید تامین اعتبار لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: انتقال نیافتن صنوف آلاینده در شهر بیرجند با گذشت 15 سال یکی از معضلات اساسی در مدیریت شهری است، انتقال صنوف آلاینده به خارج از محدوه شهر جزو تکالیف قانونی شهرداری و دستگاه های اجرایی است تا با انتقال آن از عوارض این صنوف در داخل محدوده شهر درامان باشیم.

عباس زاده با اشاره به این موضوع که انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر بیرجند از 15 سال پیش در دستورکار مسوولان متولی قرار گرفته و در این خصوص زمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معاون استاندار از دلایل عدم انتقال صنوف آلاینده بیرجند

روایت معاون استاندار از دلایل عدم انتقال صنوف آلاینده بیرجند