مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 23:272022-03-06سياسي

آب رسانی به 150 روستای گیلان توسط سپاه قدس


فرمانده سپاه قدس گیلان از آب رسانی به 150 روستای گیلان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی مهم ترین هدف سپاه پاسداران در جمهوری است لذا در این راستا به 150 روستای گیلان آب رسانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور امشب در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه منشأ قدرت جمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه است، اظهار کرد: گروه های جهادی، نیروی ایمان قوی، ولایت مطلقه فقیه، مردم سالاری دینی، بسیج و سپاه منشأ قدرت در جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به برنامه رسانه ای دشمن به منظور ایجاد جنگ روانی در جمهوری اسلامی گفت: اندیشکده نظام سلطه مدام در حال رصد جمهوری اسلامی هستند و به دلیل اینکه که سپاه پاسداران قدرت محرک جمهوری اسلامی و مردم است به آن از طرق مختلف حمله می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان وحدت میان جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و مردم را بسیار عمیق دانست و افزود: سپاه نماد قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جوانان انقلابی و گام دومی، انقلاب را به سر منزل مقصود خود رسانده و هیچ قدرتی نمی تواند بین وحدت سپاه، مردم و انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.

عبدالله پور با تأکید بر قدرت بیشتر خون شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: قدرت خون شهید سلیمانی به مراتب بیشتر از حضور خودسردار  است به طوری که بعد از شهادت ایشان بعد از 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی به 150 روستای گیلان توسط سپاه قدس

آب رسانی به 150 روستای گیلان توسط سپاه قدس