مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 00:222022-03-06سياسي

احداث بیمارستان فوق تخصصی 500 تختخوابی در غرب مازندران/دولت مردمی، پشت میزنشین نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، در روزهای پایانی سال 1400 قطار تغییرات فرماندار به شهرستان نور رسید و علی شادمان جای خود را به احمد توکلی داد.

استاندار مازندران امشب در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری نور با بیان اینکه صاحبان اصلی نظام مردم هستند، اظهار کرد: یک وضعیت و شرایطی را در جهان و در داخل کشور با آن روبرو هستیم، شرایط بسیار سختی در بین ابرقدرت ها وجود دارد و  آن هم جنگ های نیابتی است که شروع شده و آرام آرام به درگیری های اصلی نزدیک می شود.

سید محمود حسینی پور افزود: زمانی ایران به شدت تحت تأثیر فعل و انفعالات منطقه قرار می گرفت اما امروز به برکت امام، شهدا و درایت رهبری به عنوان ابرقدرت در منطقه بلکه در دنیا نقش آفرینی می کند، امروز آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می داند می گوید جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست جمهوری تاثیرگذار بود.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که سردار سلیمانی در عراق، سوریه، لبنان و .

مبارزه می کرد بخش کوچکی از مردم سوال می کردند که چه معنا دارد در کشورهای دیگر تلاش کنیم؟ اما امروز طعم امنیت را می چشند.

این مسؤول تصریح کرد: اکنون در کشور از امنیت بالایی برخوردار هستیم ولی در حوزه  اقتصادی مشکل داریم زیرا تفکر حاج قاسم سلیمانی ها در اداره اقتصاد کشور حاکم نبود، نیروی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان فوق تخصصی 500 تختخوابی در غرب مازندران/دولت مردمی، پشت میزنشین نیست

احداث بیمارستان فوق تخصصی 500 تختخوابی در غرب مازندران/دولت مردمی، پشت میزنشین نیست