مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 01:472022-03-06ورزشي

قهرمان پارالمپیک توکیو به دنبال مدال طلا و رکوردشکنی در پاراآسیایی چین


قهرمان پارالمپیک توکیو در وزنه برداری دسته 80 کیلوگرم، گفت: تمام تلاشم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در بازیهای پاراآسیایی چین است.

- قهرمان پارالمپیک توکیو در وزنه برداری دسته 80 کیلوگرم، گفت: تمام تلاشم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در بازیهای پاراآسیایی چین است.

روح الله رستمی در گفت وگو با ایسنا، درباره علت غیبت خود در مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری اظهار کرد: به دلیل آسیب دیدگی بازوی سمت چپم امکان شرکت در مسابقات را نداشتم، البته در حال درمان هستم و از سال آینده تمرینات خود را به طور جدی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آغاز خواهم کرد.

وی یکی از مشکلات خود را نداشتن شغل مناسب عنوان کرد و افزود: در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک که با حضور رییس جمهور برگزار شد، با وجود این که ایشان تاکید بر رفع اشتِغال مدال آوران داشتند، اما هنوز این مشکل تحقق پیدا نکرده و همچنان منتظر هستم تا این مشکل مرتفع شود.

رستمی همچنین در ارزیابی از سطح مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری، افزود: سطح مسابقات بالا است و دوست داشتم برای ارزیابی خود در این مسابقات حضور داشته باشم که به دلیل آسیب دیدگی متاسفانه شرایط فراهم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان پارالمپیک توکیو به دنبال مدال طلا و رکوردشکنی در پاراآسیایی چین

قهرمان پارالمپیک توکیو به دنبال مدال طلا و رکوردشکنی در پاراآسیایی چین