مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 06:422022-03-07اقتصادي

دست فروشان دوره گرد ماهی، زیر ذره بین شبکه دامپزشکی


سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان از نظارت شدید بر وضعیت فروش فرآورده های خام دامی در آستانه نوروز خبر داد و گفت: با خودروهای دوره گردی که بدون مجوز و در شرایط غیربهداشتی به فروش ماهی و دیگر فرآورده های خام دامی در شهرستان اقدام می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، عرضه ماهی با توجه به شرایط ابتلا به بیماری های ویروسی و میکروبی که دارند باید همواره بیشتر مورد نظارت باشد و به طور حتم توزیع آن از سوی دست فروشان ممنوع است.

در همین راستا سعید امید سالاری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به رونق گرفتن بازار فروش ماهی تازه و منجمد در آستانه نوروز، فروش ماهی توسط دست فروشان اصلاً توجیه پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن ها اعتماد نکنند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه با تأکید بر اهمیت صدور مجوز حمل بهداشتی، ابراز کرد: خودروهای حمل هر گونه فرآورده خام دامی باید دارای مجوز حمل بهداشتی از اداره دامپزشکی مبدأ باشند.

امید سالاری یادآور شد: با توجه به اینکه اکثر خودروهای دوره گرد فروش ماهی، نمی توانند امکانات مورد نیاز برای حمل و نگهداری ماهی را فراهم کنند، فاقد مجوز حمل بهداشتی بوده و شرایط مناسب حمل و انجماد در آن ها رعایت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست فروشان دوره گرد ماهی، زیر ذره بین شبکه دامپزشکی

دست فروشان دوره گرد ماهی، زیر ذره بین شبکه دامپزشکی