مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 07:572022-03-07سياسي

انتقال آب دریای عمان به سیستان بلوچستان؛ سرآغازی برای داشتن آب پایدار


عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به ابلاغ قانون انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان توسط رییس مجلس به رییس جمهور گفت: - انتقال آب دریای عمان به سیستان بلوچستان؛ سرآغازی برای داشتن آب پایدار ایسنا/سیستان و بلوچستان عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به ابلاغ قانون انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان توسط رییس مجلس به رییس جمهور گفت: انتقال آب دریای عمان به سیستان بلوچستان، سرآغازی برای ورود آب پایدار به کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حبیب اله دهمرده با اشاره به ابلاغ قانون انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان توسط رییس مجلس به رییس جمهور گفت: یک اتفاق تاریخی درحال رخ دادن است.

اولین باری است که طلسم انتقال آب از دریای عمان شکسته شده و این مسئله قانون شد و شورای نگهبان آن را تایید کرد و دنبال آن هستیم که اجرایی شود.

دولت موظف است که اجرایی کند و در چندین جبهه باید کار کند و بحث لوله گذاری ها صورت گیرد تا زمان از دست نرود.

نماینده مردم زابل افزود: تا زمانی که اقیانوس ها وجود داشته باشند، سیستان وبلوچستان و شرق کشور نیز وجود خواهد داشت چرا که این مناطق با توجه به وابستگی شرق کشور به رودخانه هیرمند، در حال حاضر به دریاها وصل خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب دریای عمان به سیستان بلوچستان؛ سرآغازی برای داشتن آب پایدار

انتقال آب دریای عمان به سیستان بلوچستان؛ سرآغازی برای داشتن آب پایدار