مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:122022-03-07سياسي

زالی: نیازی به ثبت اطلاعات خودرو برای سفرهای نوروزی در سامانه «ایران من» نیست


سامانه من متصل به بخش های مختلف از جمله نیروی انتظامی است و این مجموعه ها در سفرهای نوروزی استعلام های مورد نیاز را انجام می دهند.

- زالی: نیازی به ثبت اطلاعات خودرو برای سفرهای نوروزی در سامانه ایران من نیست سامانه من متصل به بخش های مختلف از جمله نیروی انتظامی است و این مجموعه ها در سفرهای نوروزی استعلام های مورد نیاز را انجام می دهند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: هموطنانی که قصد مسافرت نوروزی دارند، نیازی نیست اطلاعات خودروی خود را در سامانه ایران من ثبت کنند.

دکتر علیرضا زالی در گفت وگو با ایرنا افزود: این سامانه یک سایت استعلامی است و به همین دلیل نیازی به مراجعه افراد برای ثبت شماره خودرو در این سامانه نیست.

وی ادامه داد: سامانه من متصل به بخش های مختلف از جمله نیروی انتظامی است و این مجموعه ها در سفرهای نوروزی استعلام های مورد نیاز را انجام می دهند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران به مصوبات سفرهای نوروزی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: براساس اعلام سخنگوی این ستاد امسال شرایط جدیدی برای سفرهای نوروزی تصویب شده است.

زالی یادآور شد: براساس مصوبه قبلی در شرایط کرونا سفرهای بین استانی از شهر با وضعیت قرمز کرونا به شهر دیگر در وضعیت قرمز ممنوع بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: نیازی به ثبت اطلاعات خودرو برای سفرهای نوروزی در سامانه «ایران من» نیست

زالی: نیازی به ثبت اطلاعات خودرو برای سفرهای نوروزی در سامانه «ایران من» نیست