مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-07بين الملل

جنگ ترکیبی و کوچه جنتلمن ها


اگر مذاکره، ادامه جنگ در کریدور های سیاسی است، نباید حتی برای لحظه ای از عملیات فریب «جنتلمن های پشت میز مذاکره» که همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند، - اگر مذاکره، ادامه جنگ در کریدور های سیاسی است، نباید حتی برای لحظه ای از عملیات فریب جنتلمن های پشت میز مذاکره که همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند، غافل شد یا سر سوزنی اعتماد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد ایمانی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1- جنگ، چقدر زشت منظر است! ناامنی، کشتار، ویرانی و آوارگی.

شاید اگر اوکراین در شرق اروپا نبود، خیلی ها به یاد نمی آوردند که یمن و فلسطین و سوریه و عراق و افغانستان - یا همین ایران عزیز ما- نه ده روز، بلکه سال ها گرفتار جنگ هایی فجیع بوده اند.

ویرانگر تر از جنگ نظامی، جنگ رسانه ای در اعماق ذهن هاست؛ که به دلشوره یک چشم آبی مو بور ، هزاران برابر ضریب می دهد، اما فریاد ده ها میلیون انسان مظلوم و جنگزده در غرب آسیا را در هیاهوی تبلیغاتی دفن می کند.

چشم آبی موبور هم اوکراینی نیست.

اگر دقت کنیم، کسی که دنیا باید به خاطر نگرانی او خود را به آب و آتش بزند، در واقع، مو بور اروپای غربی و آمریکایی است، که از گران شدن قیمت نفت و گاز و بنزین دلشوره گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی و کوچه جنتلمن ها

جنگ ترکیبی و کوچه جنتلمن ها