مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-07اقتصادي

پیش بینی افزایش 40 درصدی مسافران اتوبوس در نوروز / کارت واکسن الزامی است


رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پیش بینی افزایش 40 درصدی مسافر طی نوروز امسال، گفت: نرخ کرایه ها در نوروز امسال افزایش نخواهد داشت.

- رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان: پیش بینی افزایش 40 درصدی مسافران اتوبوس در نوروز / کارت واکسن الزامی است ایسنا/اصفهان رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پیش بینی افزایش 40 درصدی مسافر طی نوروز امسال، گفت: نرخ کرایه ها در نوروز امسال افزایش نخواهد داشت.

حسین بیغمیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی که از دهم اسفندماه آغاز شده است، اظهار کرد: قرار است 50 درصد سهمیه هر اتوبوس پیش فروش شود و 50 درصد دیگر ظرفیت بلیت ها روز فروش شوند.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا تنها 80 درصد ظرفیت اتوبوس باید مسافر داشته باشد و یک اتوبوس نمی تواند با ظرفیت کامل مسافران را جابجا کند.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه طرح ستاد نوروزی از 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 است، گفت: برای این ایام حدود 1800 دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی مسافران در ایام نوروز اقدام می کنند و پیش بینی می شود نسبت به ایام نوروز سال گذشته با افزایش 40 درصدی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 40 درصدی مسافران اتوبوس در نوروز / کارت واکسن الزامی است

پیش بینی افزایش 40 درصدی مسافران اتوبوس در نوروز / کارت واکسن الزامی است