مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-07سياسي

چرا اصولگراها گول چادر کاترین شکدم را خوردند؟


مشکل نواصول گرایان این است که به شدت دنبال سیاست تبشیری هستند و می خواهند غیر مسلمانان را مسلمان کنند، آن هم اسلام شیعی.

حتی شیعه شدن سایر مسلمانان نیز به همین اندازه برای آنان مهم است.

- عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: موضوع جالب این روزها نکاتی است که یک خانم غربی و ظاهراً اسراییلی به نام کاترین شکدم در یک روزنامه اسراییلی نوشته است.

این خانم که مدتی به ایران می آمده و مورد استقبال رسانه های رسمی حکومتی بوده و با حجاب کامل و حتی چادر به زیارت کربلا و پیاده روی آن رفته است و اکنون مدعی است از ابتدا نفوذی بوده.

بنده برخلاف فضای عمومی که در باره او داستان سرایی های مفصل کرده اند، نمی توانم از وی به عنوان یک جاسوس کارکشته نام ببرم، و هنوز هم نمی دانم که آیا هدف او جاسوسی و دسترسی به اطلاعات ویژه بوده، یا هدف اصلی همین اتفاقی است که رخ داده، و چیزی فراتر از آن ندارد.

البته در مقام رد ابعاد بزرگ از جاسوسی احتمالی او نیز نیستم، ولی چون تا کنون شواهد روشنی از ابعاد ماجرا آشکار نشده، باید در اظهار نظر احتیاط کرد.

در این یادداشت در پی طرح مسأله مهم دیگری از این ماجرا هستم.

اینکه چرا چنین افرادی به راحتی پذیرفته می شوند؟ ممکن است پاسخ و تحلیل این یادداشت برای شما تا حدی نامتعارف باشد، ولی اگر دقت شود، شاید با منطق آن همراه شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اصولگراها گول چادر کاترین شکدم را خوردند؟

چرا اصولگراها گول چادر کاترین شکدم را خوردند؟