مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-07سياسي

چه کسانی بازنده اجرای ناقص نسخه نویسی الکترونیک هستند


عضو شورای عالی نظام پزشکی، با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت مکلف به استقرار سامانه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان، گفت: فقط شاهد اجرای ناقص نسخه نویسی الکترونیک هستیم.

- ، احمد آدینه، با بیان اینکه اگر شرایط و زیر ساخت های لازم فراهم باشد، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک مزایای قابل قبولی دارد، افزود: رفع مشکل خطاهای نسخه نویسی و نسخه خوانی، دریافت دستور دقیق مصرف توسط بیمار، حذف نسخه کاغذی و صرفه جویی در هزینه ها، امکان دریافت دارو از دو داروخانه با یک نسخه و جلوگیری از سوءاستفاده از دفترچه دیگران از جمله مزایای پیاده سازی این طرح است؛ اما با گذشت 5 سال از برنامه ششم متأسفانه هنوز حداقل بسترهای لازم برای اجرای این امر مهم ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه قطع و وصل شدن و کندی سرعت اینترنت مهم ترین معضل اجرای مناسب این طرح است، ادامه داد: بیمار دردمند و خسته از انتظار در مطب پزشک وقتی با انتظار مجدد به خاطر کندی عملکرد سامانه مربوطه و گاهاً قطع اینترنت روبرو می شود عصبی و آزرده خاطر شده و گاهی نیز منجر به درگیری می شود.

آدینه ضمن بیان این مطلب که عدم یکپارچگی سامانه بیمه ها و جابجا کردن متعدد آنها زمان بر بوده و برای مرتفع شدن این مشکل سازمان های بیمه گر باید یک پلتفرم واحد داشته باشند، ادامه داد: تعدد برندها و کده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی بازنده اجرای ناقص نسخه نویسی الکترونیک هستند

چه کسانی بازنده اجرای ناقص نسخه نویسی الکترونیک هستند