مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-07سياسي

انتخابات و توسعه روابط محور رایزنی بردی محمداف و نماینده ویژه سازمان ملل


رییس جمهور ترکمنستان در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل بر برگزاری انتخابات شفاف و دموکراتیک بر اساس موازین و استانداردهای بین المللی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان به مناسبت سی امین سالگرد عضویت ترکمنستان در سازمان ملل، با ناتالیا ژرمن ، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس مرکز منطقه ای دیپلماسی پیشگیرانه سازمان ملل متحد در آسیای مرکزی دیدار کرد.

بردی محمداف در این دیدار پس از تعارفات دیپلماتیک، از ناتالیا ژرمن برای مشارکت وی در توسعه همکاری بین ترکمنستان و سازمان ملل متحد، تعامل فعال و مستمر با دولت ترکمنستان و حمایت از ابتکارات بین المللی تشکر کرد.

  وی با اشاره به اینکه در طول سه دهه همکاری با سازمان ملل متحد، ترکمنستان به یکی از اعضای فعال آن تبدیل شده است، گفت: ما شریک استراتژیک در تضمین صلح جهانی، امنیت و توسعه پایدار هستیم.

رییس جمهور ترکمنستان در این دیدار به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در این کشور در 12 مارس سال جاری اشاره کرد و از کارشناسان ذیربط سازمان ملل برای کمک به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکمنستان به منظور ارزیابی عینی روند انتخابات دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات و توسعه روابط محور رایزنی بردی محمداف و نماینده ویژه سازمان ملل

انتخابات و توسعه روابط محور رایزنی بردی محمداف و نماینده ویژه سازمان ملل