مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-07اقتصادي

شبکه های توزیع آب همدان عاری از کدورت شد


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع کدورت ایجاد شده در همه شبکه های توزیع آب شهر همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا نیکداد صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بارندگی های اخیر و ایجاد کدورت در آب برخی از نقاط شهر همدان اظهار کرد: نزولات جوی در روزهای 12 و 13 اسفندماه، افزایش کدورت در تصفیه خانه آب عباس آباد همدان  را رقم زد که به محض ثبت کدورت توسط اپراتور تصفیه خانه، بلافاصله تصفیه خانه از مدار بهره برداری خارج شد.

وی ادامه داد: در ادامه تلاش های صورت گرفته متاسفانه کدورت ایجاد شده در خط انتقال به تعدادی از مخازن ذخیره آب در سطح شهر منتقل شد که در نتیجه آن، در اواخر روز جمعه و شنبه کدورت منتقل شده، به شبکه های توزیع برخی نقاط شهر و همچنین شبکه داخلی برخی از مشترکین در شهر همدان رسید.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان با تاکید بر اینکه جلب رضایتمندی مشترکین همواره در صدر اولویت اقدامات ما قرار دارد عنوان کرد: در راستای رفع اختلال ایجاد شده، همکاران زحمتکش امور آبفای همدان از اواخر روز جمعه تا ظهر شنبه 14 اسفند نسبت به شستشوی مخازن شبکه های توزیع و کنتور تعدادی از مشترکین در سطح شهر اقدام کردند که با تلاش شبانه روزی تیم های عملیاتی، از اوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های توزیع آب همدان عاری از کدورت شد

شبکه های توزیع آب همدان عاری از کدورت شد