مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-07سياسي

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد


همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» که به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

- ، آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی به همایش ملی شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت که به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: اصولاً هر حرکت ارزشمند که در عالم به وقوع می پیوندد، دارای یک انگیزه و یک الگوی ارزنده است، در این میان حرکت های انقلابی و جهادی به این موضوع دقت نظر بیشتری دارند و عمدتاً دنبال اینکه حتماً به پیروزی ظاهری دست پیدا کنند نیستند؛ بلکه در پی اثرگذاری آن و گرفتن نتیجه مطلوب به نفع دین می باشند.

وی در این پیام افزوده است: در فرهنگ ما نیز بیش از دیگران به این اصل خدامحوری توجه می شود و در تعلیمات آسمانی ما این گونه آموخته شده که نتیجه کار با مؤمنان و صالحان است.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: بر این اساس، وظایف نیز برای ما معین شده و مهمترین آن موضوع جهاد و مقاومت است انسان منتظر در این موضوع بسیار اثرگذار می شود نمونه بارز آن شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد

همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» برگزار شد