مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-07اقتصادي

کمک 8 میلیارد تومانی خیران در جشن نیکوکاری خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: تاکنون بیش از 8 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری از سوی مردم استان جمع آوری شده است.

- محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: تاکنون بالغ بر 8 میلیارد و 76 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردمی در جشن نیکوکاری امسال جمع آوری شده است.

وی افزود: کمک مردم خیر و نیکوکار خراسان جنوبی برای نوروز محرومان و نیازمندان استان  نسبت به سال گذشته از رشد 30 درصدی برخوردار است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: از این مبلغ 2 میلیارد و 6 میلیون تومان کمک های نقدی و 6 میلیارد و 70 میلیون تومان کمک های غیر نقدی بوده است.

عرب یادآور شد: از این مبلغ 4 میلیارد و 65 میلیون تومان توسط امداد و 4 میلیارد و 16 میلیون تومان نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران می توانند از طریق سرشماره #056*1*77*88 و یا با مراجعه به 145 مرکز نیکوکاری در سطح استان به نیازمندان کمک کنند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در جشن ملی نیکوکاری که از 14 اسفند آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد تعداد یک هزار و 160 نیرو در 921 پایگاه ثابت و سیار در استان فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8 میلیارد تومانی خیران در جشن نیکوکاری خراسان جنوبی

کمک 8 میلیارد تومانی خیران در جشن نیکوکاری خراسان جنوبی