مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-07سياسي

تکلیف مجلس برای اختصاص یک درصد از درآمد شرکت های دولتی درجهت توسعه عدالت آموزشی


نمایندگان مجلس شرکتهای دولتی را مکلف نمودند که (1%) از درآمد شرکتها و سود خالص بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را صرف احداث مدرسه در روستاهای فاقد مدرسه و توسعه عدالت آموزشی، - نمایندگان مجلس شرکتهای دولتی را مکلف نمودند که (1%) از درآمد شرکتها و سود خالص بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را صرف احداث مدرسه در روستاهای فاقد مدرسه و توسعه عدالت آموزشی، تامین سرانه آموزش و پرورش و پرداخت مطالبه فرهنگیان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز(دوشنبه)، و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، بندهای ه و ح تبصره 9 را تصویب کردند.

بر اساس بند ح؛ در اجرای ماده (1) قانون تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، شرکتهای دولتی مکلفند ضمن هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش، معادل یک درصد (1%) از درآمد شرکتها و سود خالص بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را صرف احداث مدرسه در روستاهای فاقد مدرسه و توسعه عدالت آموزشی، تامین سرانه آموزش و پرورش و پرداخت مطالبه فرهنگیان نمایند.

بر اساس تصویب بند ه؛ در راستای اجرای بند (ب) ماده (64) قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اختصاص یک درصد (1%) از اعتبارات هزینه ای تخصیص یافته به دستگاههای اجرایی (به استثنای فصول 1 و 6) به امور پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس برای اختصاص یک درصد از درآمد شرکت های دولتی درجهت توسعه عدالت آموزشی

تکلیف مجلس برای اختصاص یک درصد از درآمد شرکت های دولتی درجهت توسعه عدالت آموزشی