مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-07اجتماعي

هفته ای پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: سامانه بارشی از شب گذشته به منطقه کوهرنگ وارد شد و پیش بینی می شود امروز تمامی سطح استان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سامانه بارشی از شب گذشته به منطقه کوهرنگ وارد شد و پیش بینی می شود امروز تمامی سطح استان را تحت تاثیر خود قرار دهد، ورود این سامانه بارشی به استان در برخی مناطق شمالی مانند کوهرنگ موجب بارش برف شد و ارتفاع برف در این منطقه به 27 سانتی متر رسید درحالی که میانگین بلند مدت ارتفاع برف در کوهرنگ حدود 89 سانتی متر است.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی موجود در استان همراه با وزش باد شدید است، افزود: پیش بینی می شود فعالیت این سامانه بارشی در مناطق کوهرنگ، اردل و لردگان از شدت بیشتری برخوردار باشد همچنین این سامانه بارشی تا اواسط امروز به فعالیت خود در سطح استان ادامه می دهد اما به تدریج از شدت فعالیت آن کاسته شده و تا اواخر وقت شاهد بارش های پراکنده در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: روز سه شنبه بارش هایی در منطقه کوهرنگ و شمال غرب اردل پیش بینی می شود همچنین سامانه بارشی بعدی روز چهارشنبه وارد چهارمح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری

هفته ای پر بارش در انتظار چهارمحال و بختیاری