مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-07ورزشي

مجمع کمیته ملی المپیک با چهره و چالش های جدید/ صدای روسا در می آید؟


مجمع کمیته ملی المپیک در حالی روز سه شنبه برگزار می شود که لغو انتخابات در موعد مقرر و تصمیم گیری جدید در مورد آن محور اصلی مجمع خواهد بود.

- ، بزرگترین اجتماع اهالی ورزش سالیانه در مجمع کمیته ملی المپیک و با حضور مدیران این کمیته، مسئولان وزارت ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی و نمایندگانی از جامعه پیشکسوتان (خبرگان ورزشی)، داوران، مربیان، ورزشکاران، باشگاه ها و .

شکل می گیرد.

این مجمع فردا سه شنبه (17 اسفندماه) برگزار می شود در حالی که قرار بود محور آن انتخابات و به منظور تعیین ترکیب جدید اعضای هیات رییسه و هیات اجرایی برای چهار سال آینده باشد اما برخی تعلل های درون کمیته ای و بهانه تراشی ها در تدوین به موقع آیین نامه اجرایی، برچسب انتخابات را از مجمع پیش رو برداشت.

بدین ترتیب چهل و نهمین مجمع کمیته ملی المپیک صرفا به صورت عمومی و سالیانه برگزار خواهد شد اگرچه بعید نیست ترکش های لغو انتخابات، این مجمع و جریان آن را به چالش بکشاند.

انگشت مدیر همیشه معترض روی ترکیب هیات اجرایی به هر حال منتفی شدن برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در تاریخ 17 اسفندماه، ادامه دوره حیات ترکیب هیات رییسه و هیات اجرایی فعلی را موجب شده در حالی که اگر ملاک برگزاری انتخابات دوره قبل باشد (25 دی ماه 96) دوره چهارساله آنها دوماه پیش به پایان رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع کمیته ملی المپیک با چهره و چالش های جدید/ صدای روسا در می آید؟

مجمع کمیته ملی المپیک با چهره و چالش های جدید/ صدای روسا در می آید؟