مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-07اقتصادي

بازگشت دوباره روح به جان هپکو/فهم مشترک، راهکار بازگشت غول صنعتی خاومیانه


هپکو پس از حدود 14 سال دست و پنجه نرم کردن با انواع و اقسام مشکلات، این روزها در پنجاهمین سال تاسیس خود در حال جان گرفتن است.

- ایسنا/مرکزی هپکو پس از حدود 14 سال دست و پنجه نرم کردن با انواع و اقسام مشکلات، این روزها در پنجاهمین سال تاسیس خود در حال جان گرفتن است.

سر و صدای تولید را می توان در کارخانه شنید، کارگران نسبتا راضی هستند هرچند که همگی متفق القول می گویند هنوز با تولید اصلی و تحقق ظرفیت اسمی در هپکو فاصله داریم، اما چرخیدن چرخ تولید در این شرکت را همزمان با پنجاه سالگی به فال نیک گرفته اند و تاکید می کنند که برای اوج گیری مجدد هپکو از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

حمایت شویم، به اوج برمی گردیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینروزها هپکو 50 سالگی را تجربه می کند و گوش شیطان کَر نشانه های بهبود در آن دیده می شود.

سروصدای دوستداشتنی تولید و جنب و جوش کارگران حسی امیدوارکننده در خصوص این شرکت منتقل می کند، حسی که با تمام وجود امیدواریم تقویت شود.

به نظر می رسد که تقریبا تمامی خطوط تولید هپکو به جریان افتاده اند، مجید فراهانی سرپرست خط غلتک در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: غلتک یک دستگاه بومی شرکت هپکو است که 90 درصد تولید ان بومی سازی شده و در جاده سازی مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دوباره روح به جان هپکو/فهم مشترک، راهکار بازگشت غول صنعتی خاومیانه

بازگشت دوباره روح به جان هپکو/فهم مشترک، راهکار بازگشت غول صنعتی خاومیانه