مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-07پزشكي

بزرگترین بیمارستان جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب احداث می شود


رییس شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از احداث بزرگترین بیمارستان جنوب استان در این شهرستان خبر داد.

- ارومیه – رییس شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از احداث بزرگترین بیمارستان جنوب استان آذربایجان غربی در این شهرستان خبر داد.

شهرام احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیمارستان 350 تختخوابی در 30 هزار مترمربع مساحت و در 5 طبقه در میاندوآب احداث می شود، افزود: با راه اندازی این بیمارستان برای هر هزار نفر 2 تخت بیمارستانی دایر می شود که نشان دهنده تحول خوبی در بخش درمانی این شهرستان است.

وی اعتبار اختصاص یافته برای احداث این بیمارستان را 2,020 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این بیمارستان سرانه فضای درمانی در این شهرستان 50 درصد افزایش و میاندوآب یکی از قطب های درمانی حوزه سلامت در استان خواهد بود.

احمدی با اشاره به اینکه مطالعات این بیمارستان در سال 1390 در قالب 160 تخت انجام گرفت، افزود: سپس با پیگیری های لازم به 200 تخت افزایش پیدا کرده و هم اکنون به دنبال احیای ماده 32 الحاقیه هستیم تا در 350 تخت احداث شود.

وی اضافه کرد: هزار و 267 نفر در شبکه بهداشت و درمان میاندوآب و همچنین 78 نفر متخصص در قالب 2 بیمارستان عباسی و فاطمه زهرا (س) این شهرستان فعالیت دارند که این نشان از ظرفیت بسیار بالا در میاندوآب است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بیمارستان جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب احداث می شود

بزرگترین بیمارستان جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب احداث می شود